مرغ سحر

تارنگاری تقدیم به بانوی گلها و دلها حمیرا

مرغ سحر

تارنگاری تقدیم به بانوی گلها و دلها حمیرا

سکوت جاودان


سکوت شب جاودانم من
به شهر شما بی نشانم من
کبوتر بی آشیانم من
شکسته دل مهربانم من
شکسته دل مهربانم من

نه شوقی که نقش آفرین باشم
نه ذوقی که با جان قرین باشم
من از مهربانی خدایا تو دانی که نام و نشانی ندیدم
در این زندگانی ببین همزبانی کنون کنج خلوت گزیدم

به راه محبت فنا گشتم، سبب ساز افسانه ها گشتم
مغنی نوای جنون سر کن، که بیگانه با هر نوا گشتم
ز مهربانی نشان ندیدم، نشان مهر از جهان ندیدم

سکوت شب جاودانم من...

نظرات 1 + ارسال نظر
ایرج جمعه 20 تیر 1393 ساعت 20:40

بنام خدا
سلام باران گرامی از این که دوباره شروع به فعالیت کردی
خوشحالیم.امیدوارم در زندگیت موفق باشی و بخصوص در راه
اعتلای موسیقی.در صورت امکان از برنامه های شاعران قصه میگویندو شما ورادیو
در وبلاگ قشنگتون قرار بدید.
بسیار ممنون از محبت شما.:گل:

درود نازنینم سپاس از لطفتون
دوست خوبم من هم خوشنودم از داشتن دوستان نازنینی چون شما که مایه امید و دلگرمی ما هستید.چشم عزیزم در پستهای بعدی برنامه های شما و رادیو تقدیم شما گرامیان خواهد شد.اما در مورد برنامه شاعران قصه می گویند اگر به آدرس زیر مراجعه فرمایید دوست ارجمند جناب سعیدپور نازنین در وبلاگ وزین گلبانگ پیشتر 12 برنامه زیبا از این مجموعه را بارگذاری کرده اند
http://www.golbang235.blogfa.com/category/17/%D8%B4%D8%A7%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%82%D8%B5%D9%87-%D9%85%DB%8C%DA%AF%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF
پاینده باشی بعشق عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد