مرغ سحر

تارنگاری تقدیم به بانوی گلها و دلها حمیرا

مرغ سحر

تارنگاری تقدیم به بانوی گلها و دلها حمیرا

غم تنهایی


دستگاه: چهار گاه

نام تصنیف: غم تنهایی

ترانه سرا: ؟

آهنگساز: استاد علی تجویدی

خواننده: بانوی گلها و دلها الهه


متن


آخر نشوندی در خاک و خونم

بردی ز خاطر نام و نشونم

آسون پریدی از آشیونم

اشکم ندیدی دردت به جونم


...


پروا نکردی از دل غمگین من

رفتی نترسیدی تو از نفرین من

پروا نکردی از دل غمگین من

رفتی نترسیدی تو از نفرین من


...


پیمون گسستی دیگر نبستی

ویرونه شده آشیونۀ من

بی تو خونۀ غم گشته خونۀ من

پیمون گسستی دیگر نبستی

ویرونه شده آشیونۀ من

بی تو خونۀ غم گشته خونۀ من


...


دنیا دیگه از من گسسته

حتی در میخونه بسته

وای از من و رسوایی ام

وای از غم تنهایی ام


...


آخر نشوندی در خاک و خونم

بردی ز خاطر نام و نشونم

آسون پریدی از آشیونم

اشکم ندیدی دردت به جونم


...


پروا نکردی از دل غمگین من

رفتی نترسیدی تو از نفرین من

پروا نکردی از دل غمگین من

رفتی نترسیدی تو از نفرین من


...


غم تنهایی

نظرات 2 + ارسال نظر
یادگار-گلستان ارم چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 12:31 http://WWW.GOLESTANERAM.BLOGFA.COM

سپاس فراوان
تصنیف بسیار زیبایی بود.
صدای الهه از ماندگارترین صداهای ایرانی است.

درود نازنین نغمه ی آسمانی الهه جان فروز و رهایی بخش..

محسن چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 21:20

درود بر باران عزیز
بزرگوار دست مریزاد با این انتخاب های ناب
سرخوش وسرزنده با ارامش باشی

درود بر شما محسن بزرگوار
سپاس دوست نازنینم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد