مرغ سحر

تارنگاری تقدیم به بانوی گلها و دلها حمیرا

مرغ سحر

تارنگاری تقدیم به بانوی گلها و دلها حمیرا

کاور صفحه گرام نایاب قدیمی همراه تصنیفهایش از بانو سوسن


دستگاه آوازی: دوستت دارم (شور) - می بخور (بیات ترک)

خواننده: زنده یاد بانو سوسن

نام تصنیفها: دوستت دارم - می بخور

ترانه سرایان: سعید دبیری (دوستت دارم) - رشید مرادی (می بخور)

آهنگسازان: فتح اله ریاحی (دوستت دارم) - رشید مرادی (می بخور)


ای جانم ..ای ..

شبهای دراز بی عبادت چکنم

طبعم به گناه کرده عادت چکنم

گویند خدا گناه را می بخشد

او بخشد و من ازین خجالت چکنم

....

می بخور منبر بسوزان مردم آزاری مکن

این دو روزه عمر کوته را دلازاری مکن

....

تو اگر بشکنی قلب مرا روزگار هم بشکند قلب ترا

تو اگر بشکنی قلب مرا روزگار هم بشکند قلب ترا

من که نوشیدم شراب تلخ این دنیای فانی

ساده دل بودم که خوردم من فریب زندگانی

آسمان ای آسمان گریه کن بر حال ما

آسمان ای آسمان گریه کن بر حال ما

....


کاور صفحه همراه دو ترانه (دوستت دارم-می بخور)

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 01:26

درود وسپاس عزیز

سپاس از لطف شما عزیز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد