مرغ سحر

تارنگاری تقدیم به بانوی گلها و دلها حمیرا

مرغ سحر

تارنگاری تقدیم به بانوی گلها و دلها حمیرا

دختر شب با صدای عباس مهرپویا




تویست..تویست..تویست..

شب است و دریا اسیر باران

شکسته قایق به موج طوفان

نپیچد امشب در آسمان

ترانه های ماهیگیران

ز چشم دختری گهر روان شود

ستاره ها جدا ز آسمان شود

ز چشم دختری گهر روان شود

ستاره ها جدا ز آسمان شود


***


گر امشب قایق سوی بندر نیاید

روحم گم شد در طوفانها دیگر نیاید

بیا که تا ابد ترا صدا کنم

به روی ماسه ها خدا خدا کنم


***

دختر شب

.....
....
...
..
.
نظرات 3 + ارسال نظر
love جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 05:27 http://kdblog.iilg.biz

باد با چراغ خاموش کاری ندارد

اگر در سختی هستی , بدان که روشنی . . .
------------------
من در برخی از امتحاناتم مردود شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند.

اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت است

و من فقط مالک مایکروسافت هستم ... بیل گیتس


2314

بیماری نادری است این که نگاهت به هر چه بیفتد دلت برای کسی تنگ شود.

محسن شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 01:25

درود برشما باران جان
سپاس از اینکه یادی از این هنرمند توانا نمودید
یاد ونامش همواره خوش باد

درود محسن جان سپاس از همراهی شما دوست نازنین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد