مرغ سحر

تارنگاری تقدیم به بانوی گلها و دلها حمیرا

مرغ سحر

تارنگاری تقدیم به بانوی گلها و دلها حمیرا

کاور صفحه گرام نایاب قدیمی همراه تصنیفهایش از بانو مهستی


نام ترانه: ترس از جدایی

شعر و آهنگ: جهانبخش پازوکی

خواننده: بانوی گلها و دلها مهستی


متن


نگاهت با نگاهم آشنا نیست

نگاهی دلپذیر و باصفا نیست

من از این آشنایی می ترسم

من از روز جدایی می ترسم

میترسم وقتی نو آمد به بازار

یار کهنه بشه یاری دلازار


نگاهت با نگاهم آشنا نیست

نگاهی دلپذیر و باصفا نیست


من از اول ساده بودم و دلرا بپای محبت فدا کردم

به آسانی آشنا شدم و آشیانه ی خود را رها کردم

من از این آشنایی می ترسم

من از روز جدایی می ترسم

میترسم وقتی نو آمد به بازار

یار کهنه بشه یاری دلازار


نگاهت با نگاهم آشنا نیست

نگاهی دلپذیر و باصفا نیست


کاور صفحه همراه دو ترانه (ترس از جدایی-من دیگه یار نمیخوام)

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد