مرغ سحر

تارنگاری تقدیم به بانوی گلها و دلها حمیرا

مرغ سحر

تارنگاری تقدیم به بانوی گلها و دلها حمیرا

تسلیت


با نهایت تألم و تأثر به عرض شما مخاطبان محترم میرساند که باران عزیز در سحرگاه 93/05/12 دار فانی را وداع گفت لطفا جهت شادی روح آن مرحوم با خواندن فاتحه ای از خداوند برای ایشان اجر جمیل و برای بازماندگانش صبر جزیل مسئلت نمایید در ضمن شماره تماس خانواده ایشان جهت ارتباط با دوستان و کم و کیف قضیه میباشد.

نظرات 10 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 02:21

درود
بسیار از این خبر تاسف بار شوکه شدم
خدای ایشان را قرین رحمت خویش نماید وبه خانواده محترم ایشان صبر عنایت کند ما را هم در این غم سنگین سهیم بدانید ایشان انسان شریفی بودند ما از طریق وبلاگ با ایشان اشنا شدیم شوربختانه سعادتی نبود که حضور خدمت ایشان برسیم
لطفا مراسم ایشان را اعلام فرمائید

احمدخواجه سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 12:14

روحش شاد وامیدوارم خداوند اورامورد لطف ومرحمت خود قرار دهد

مینو سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 15:19

بینهایت متاثر شدم در اینگونه مواقع فقط تنها حرفی که میشود زد اینست که گفت روح ایشان شاد و قرین رحمت الهی گردد و صبر و شکیبایی را خداوند به بازماندگان ایشان عطا فرمایند.
جای ایشان خیلی خیلی دربین دوستدارانش خالیست.

محمد میرقاید سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 16:54

با عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان
خدایش بیامرزد

بهرامی گلپایگانی سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 17:56 http://golbangeshgh

درود
بسیار بسیار از این خبر ناگهانی شوکه و متاثر شدم تقریبا 4 سال پیش با باران عزیز از طریق وبلاگ اشنایی پیدا کردم هر چند هیچ گاه روزگار مجال دیدار نداد. صبح امروز از طریق دوستی مطلع شدم اما هنوز فکر می کنم خواب می بینم. به هر حال گردش گردون است و ....
حقیر این ضایعه را به خانواده ی محترم ایشات تسلیت عرض می کنم و برای باران عزیز از ایزد منان مغفرت و غفران الهی و برای بازماندگان بالاخص مادر محترمشان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم . حقیر را در غم خود شریک بدانید
یادش گرامی

رسول سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 20:18

باسلام
خیلی جا خوردم حیف وصدحیف وهزاران افسوس روحش شاد و قرین رحمت الهی گردد از خدای بزگ پیوسته برای سایر بازماندگانش خصوصا مادر گرامیشان صبر وشکیبایی را آرزومندم

حمیدرضا سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 20:40

درود بر شما دوستان عزیز.

باور کنید مو به تنم سیخ شد.من تازه با ایشون دوست شده بودم .خیلی ناراحت شدم بهخدا الان که دارم این متن رو می نویسم اشک تو چشمام جمع شده.
امیدوارم روح ایشون در آرامش باشه و خداوند به خانواده محترمشون صبر عنایت بفرمایند.

فرهاد چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 20:34

کاش گلچین روزگار باسلیقه نبود
فوت باران نازنین را به خانواده ودوستان تسلیت میگم
هرچند کمیت سالهای رندگیش کم بود
اماکیفیتش زیاد یود
خدایش قرین رحمت و ارامش و اسایش کند

paher پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 18:35

خبر ناگهانی بود.روحشان شاد.امید دوستانشان نگذارند این سایت یادگارشان خاموش شود

نادر شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 12:30

خیلی شوکه و ناراحتم
واقعا غبطه میخورم از کم ارادتی خودم و شرمندم
ما دوستان قلبی و دلی بودیم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد