مرغ سحر

تارنگاری تقدیم به بانوی گلها و دلها حمیرا

مرغ سحر

تارنگاری تقدیم به بانوی گلها و دلها حمیرا

کتاب مرغ شباهنگ بخش سوم(محمودی خوانساری در نظر دوستان و دوستارانش)

«سلامی چو بوی خوش آشنایی»

سلامی چو بوی خوش آشنایی
بدان مردم دیده روشنایی
درودی چو نور دل پارسایان
بدان شمع خلوتگه پارسایی
نمی‌بینم از همدمان هیچ بر جای
دلم خون شد از غصه ساقی کجایی
ز کوی مغان رخ مگردان که آن جا
فروشند مفتاح مشکل گشایی
عروس جهان گر چه در حد حسن است
ز حد می‌برد شیوه بی‌وفایی
دل خسته من گرش همتی هست
نخواهد ز سنگین دلان مومیایی
می صوفی افکن کجا می‌فروشند
که در تابم از دست زهد ریایی
رفیقان چنان عهد صحبت شکستند
که گویی نبوده‌ست خود آشنایی
مرا گر تو بگذاری ای نفس طامع
بسی پادشاهی کنم در گدایی
بیاموزمت کیمیای سعادت
ز هم صحبت بد جدایی جدایی
مکن حافظ از جور دوران شکایت
چه دانی تو ای بنده کار خدایی



برای دانلود بخش سوم کتاب مرغ شباهنگ اینجا کلیک کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن سعیدپور چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 22:32

درود برشما جناب صادقی نزاد
سپاس از زحمات شما عزیز که یاد اور خاطرات خوش باران نازنین را زنده می کنید یادش بخیر جه نیمه شب ها که باهم از طریق مسنجر با یکدیگر از هر دری گپ می زدیم
یادش همواره گرامی باد
از شما عزیز بازهم سپاسگزارم که جراغ این خانقاه پر ومهر صفا را به یاد باران عزیز روشن نگه داشته اید
برایتان بهترین ها را ارزومندم برای مادر نازنینتان هم صبر وشکیبایی وسلامتی از درگاه یگانه ی مهرافرین خواهانم

با درود بیکران خدمت شما استاد و سرور گرامی جناب سعیدپور عزیز
خدمتتان عارضم که ، در این زمانه غریب که گرد بی مهری و بد عهدی بر قلب اکثریت نشسته است باید بدون اغراق بگم شما بزرگوار در قلبتان گوهری از جنس وفا و صفای گذشتگان دارید و من قلب سلیمتان را تحسین میکنم و مجدد بنده و خانواده از همراهی و دلگرمیتان بی نهایت سپاسگزاریم.

امید پنج‌شنبه 10 مهر 1393 ساعت 13:52 http://homayonpor.blogfa.com

درود بر شما.سپاس
جناب صادقی نژاد خیلی لطف کردین.بخش نخستشو کامل تمام خوندم.حالا باید بخش دوم و سوم رو هم دانلود کنم.واقعا لطف بزرگی کردین.سپاس بی کران

با درود همواره پیروز و شادمان باشید

امید پنج‌شنبه 10 مهر 1393 ساعت 23:41 http://homayonpor.blogfa.com

درود وعرض ادب
جناب صادقی نژاد بزرگوار بنده یک برنامه خصوصی دارم از حمیرا که در منزلشون(پرویز یاحقی_حمیرا) ضبط شده.حمیرا ترانه دیدی که رسوا شد دلمو میخونه واز مرضیه یاد میکنه.اگر این برنامه رو ندارین امر بفرمایین ایمیل کنم واستون.با سپاس

با درود خدمت شما امید عزیز قبل از هر چیز باید از زحمات شما سرور گرامی تشکر کنم که یاد باران عزیز را در وبلاگ زیبایتان زنده نمودید و اما در خصوص برنامه فوق باید بگم که بنده این برنامه را نشنیدم ولی خوشحال میشم که بتوانم برنامه تان را بشنوم .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد