مرغ سحر

تارنگاری تقدیم به بانوی گلها و دلها حمیرا

مرغ سحر

تارنگاری تقدیم به بانوی گلها و دلها حمیرا

یک شاخه گل برنامه شماره 386


به کعبه رفتم و آنجا هوای کوی تو کردم
جمال کعبه تماشا به یاد روی تو کردم

چو حلقهٔ در کعبه به صد نیاز گرفتم
هزار مرتبه در دل دعا به روی تو کردم

نهاده خلقِ حرم سوی کعبه روی عبادت
من از میان همه روی دل بسوی تو کردم

بموقف عرفات ایستاده خلق دعا خوان
من از دعا لب خود بسته گفتگوی تو کردم

مرا به هیچ مقامی نبود قدرت گامی
طواف و سعی که کردم به جستجوی تو کردم


برای دانلود اینجا کلیک کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن سعیدپور یکشنبه 13 مهر 1393 ساعت 23:34

درود برشما جناب صادقی نزاد
سپاس از این گزینش
برنامه بسیار دل انگیزی است
شاد وسلامت وبا ارامش باشید

با درود بیکران پیروز و مستدام باشید

سیمین شیرالی دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 00:42 http://www.shahtut.blogfa.com

درود بر شما

بسیار نیکو و دلنشین ؛ ارزنده ست زحماتتان
روح باران عزیز پایه گذار این سایت شاد باشد
خدایش بیامرزد

با درود بر شما بانوی فرهیخته شادمان و پایدار باشید

احمدخواجه دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 07:49 http://ahmad1360mn.niloblog.com/

ممنون از شما دوست گرامی شاد وخرم باشی

درود بر شما عزیز گرامی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد